Myyntikoulun Kahvitunti – tuoretta sumppia ja napakka, alle vartin mittainen myyntikoulutus joka kuukausi!

Uutta ärsykettä joka kuukausi

Säännöllisyys tuo näkyviä tuloksia – järjestä myyntitiimisi oikean asian äärelle ainakin kerran kuussa

Säännöllisyys voittaa määrän kaikessa harjoittelussa. Armoton rykäys silloin tällöin valuu lähes aina hukkaan ja pahimmassa tapauksessa rikkoo paikat. Tämä pätee onpa tarkoituksena sitten oppia soittamaan pianoa, jaksaa maraton tai onnistua myynnissä.

Myyntikoulun Kahvitunti tuo tiimisi myyntiasian äärelle kerran kuukaudessa ja myyntipuheen lomassa kelpaa hörppiä kuukauden kahvia.

Tätä kaikkea Myyntikoulun Kahvitunti tarjoaa:

220 grammaa kahvia joka kuukausi

Aina uusi kahvi kokeiltavaksi – tai tee, jos se maistuu sinulle paremmin. Lähetämme paketin sinulle aina heti alkukuusta.

Alle 15 minuutin mittainen myyntikoulutus

Joka kuukausi eri aihe, mutta sellainen, josta saatte oivan teeman seuraaville viikoille omaan myyntiinne.

Aiempien kuukausien koulutukset

Aiemmin julkaistut koulutukset jäävät talteen, eli niihin voitte palata milloin tahansa myöhemmin.

Tähän mennessä Kahvitunnilla™ puhuttua...

Kun ostat Myyntikoulun Kahvitunnin™ nyt, saat itsellesi heti kaikki jo julkaistut koulutukset. Tammikuusta 2024 alkaen on julkaistu jo liuta tiivitä pläjäyksiä mm. näistä aiheista:

Vanhoista asiakkaista uutta virtaa!

Uusasiakashankinnan kiimassa vanhat usein unohtuvat. He ovat kuitenkin jo tuttuja, joten lisäkauppa voi syntyä hyvinkin helposti.

Neljä tapaa nopeuttaa myyntiprosessia

Asiakasta ei saa tietenkään kiirehtiä, mutta myyjänä voit silti tehdä jotakin nopeuttaaksesi ostopäätöksen saamista.

Alennnuksen myynti tuhoaa tulevatkin kaupat

Myyjät tykkäävät heilutella suosikkityökaluaan, eli alennusta vähän joka tilanteessa. Onko se kuitenkaan paras väline aina tai edes usein?

Erotu eduksesi tarjoustallenteella

Haluatko helpon, äärimmäisen vähän käytetyn ja siksi tuottoisan erottumisen välineen myyntityössä? Täs siul o sellane.

Kahviautomaatin ankeuttajat™ – varo ja reagoi

Monella toimistolla menon synkistää otus, jota voi olla joskus vaikea aluksi edes huomata. Pidä varasi!

Tuloksesta tekemiseen, kolme kysymystä kasvuun

Myyntipalavereissa katsotaan usein aivan liikaa menneeseen. Jos haluatte kehittää myyntiä, ottakaa käsittelyyn nämä kysymykset.

Myyntikuiskaaja Pasi Rautio kouluttaa

Tätä verkkokurssia isännöi Pro Myyntikoulu Oy:n ja Tuplaamon oma Myyntikuiskaaja Pasi Rautio. Pasin myyntiura alkoi kahdeksanvuotiaana perheen valokuvausalan yrityksestä.

Viisitoistavuotiaana hän muutti jo omilleen ja päätyi töihin valokuvaamoon. Nuoruusaikaan mahtui tarjoilijan ja DJ:n töitä sekä kouluttautuminen laivakokiksi.

Myyntityö vei kuitenkin mukanaan. Pasi on myynyt kodin elektroniikkaa, huonekaluja, tupakkaa ja liikelahjoja ennen nykyistä, vuonna 2009 alkanutta yrittäjäuraansa Oy TuloksenTuplausToimisto Ab:ssä ja Pro Myyntikoulu Oy:ssä. Nyt työnä on kouluttaa myyjiä ja asiakaspalvelijoita sekä auttaa yrittäjiä myynnin ja markkinoinnin kiemuroissa.

Ihmisten palveleminen on Etelä-Pohjanmaalla syntyneen miehen sydäntä lähellä ja se on vienyt puhumaan kouluihin, järjestöjen tapahtumiin, messuille ja seminaareihin. Hänet tunnetaan erityisesti energisestä ja mukaansatempaavasta esiintymisestä sekä konkreettisista ohjeista ja vinkeistä.

Koko tiimille hintaan, jota ei paljon tarvitse miettiä

Myyntikoulun Kahvitunti -pakettiin kuuluu siis joka kuukausi pussillinen kahvia (220 g) tai teetä ja Myyntikoulu.fi-osoitteessa julkaistava myyntiaiheinen videokoulutus. Tämän kaiken hinta on vain vaivaiset 47 €/kk (sis. alv 25,5 %).

Kahvituntilisenssi on luonnollisesti tiimikohtainen, eli yhdellä käyttöoikeudella voitte katsoa koulutuksen vaikka kuinka isolla porukalla. Kahvikin riitää kupilliseen (pieni kuppi) jopa 30 hengelle tai reilumpaan mukilliseen 15 myyjälle.

Voit peruuttaa tilauksesi milloin tahansa, jos tiimisi tilanne muuttuu tai Kahvitunti ei muuten vain enää aja asiaansa.
Tilaa Myyntikoulun Kahvitunti alla olevasta painikkeesta ja pääset katsomaan jo julkaistuja koulutuksia muutamassa minuutissa. Kahvia lähetämme sinulle niin nopeasti kuin mahdollista.

Nähdään Kahvitunnilla!
PS. Kuukauden kahvi tai tee toimitetaan vain juuri Myyntikoulun Kahvitunnin ostaneille. Mikäli ostat laajemman tilauksen, saat kyllä Kahvitunti-koulutuksen nähtäväksi, mutta ilman kahvia tai teetä.

Kuten kaikessa tekemisessämme, tälläkin kurssilla on täysi rahat takaisin takuu. Jos siis et saa koulutuksesta luvattua hyötyä, ilmoita siitä vain meille. Palautamme sinulle koko hinnan mahdollisimman pikaisesti.