Myyntikoulun Kahvitunti – tuoretta sumppia napakka, alle vartin mittainen myyntikoulutus joka kuukausi!

Maksun turvallisuus on taattu, sillä käytössämme on yksi markkinoiden kehittyneimmistä salausjärjestelmistä.
Kaikki tällä sivulla antamasi tiedot suojataan alan johtavilla salaus- ja petossuojaustyökaluilla.

Tätä kaikkea Myyntikoulun Kahvitunti tarjoaa:

250 grammaa kahvia joka kuukausi

Aina uusi kahvi kokeiltavaksi – tai tee, jos se maistuu sinulle paremmin. Lähetämme paketin sinulle aina heti alkukuusta.

Alle 15 minuutin mittainen myyntikoulutus

Joka kuukausi eri aihe, mutta sellainen, josta saatte oivan teeman seuraaville viikoille omaan myyntiinne.

Aiempien kuukausien koulutukset

Aiemmin julkaistut koulutukset jäävät talteen, eli niihin voitte palata milloin tahansa myöhemmin.

Kuten kaikessa tekemisessämme, tälläkin kurssilla on täysi rahat takaisin takuu. Jos siis et saa koulutuksesta luvattua hyötyä, ilmoita siitä vain meille. Palautamme sinulle koko hinnan mahdollisimman pikaisesti.