Laita iso vaihde silmään myynnin kehittämisessä: TOTAALI tarjoaa kaiken!

Myynti on kaiken yritystoiminnan elinehto. Myyntikoulun TOTAALI-paketti on loistava tapa investoida sen kaikkein tärkeimmän kehittämiseen.

Paketti sisältää käyttöoikeuden kaikkiin Myyntikoulun videokoulutuksiin. Voit rakentaa oman ohjelmasi ja kerrata asioita juuri niin paljon kuin sielu sietää.

Iso satsi heti saataville – uutta joka kuukausi

Heti lisenssin oston jälkeen pääset kaikkeen Myyntikoulun sisältöön käsiksi ja sitä on jo nyt paljon. Lisää tulee kuitenkin koko ajan, eli julkaisemme vähintään yhden ison koulutuksen joka kuukausi. Lisäksi pakettiin kuuluu Myyntikoulun Kahvitunti™ -koulutus (ilman kahvia) ja sellainenkin ilmestyy kerran kuukaudessa.

Voit siis olla varma, että sisältö ei lopu kesken ja jokaiseen tilanteeseen löytyy ratkaisuja.

Osta lisenssi kaikkeen ja rakenna oma ohjelma

Myyntikoulun ydin on se, että voit hankkia jokaiselle myyjällesi lisenssin, joka oikeuttaa kaikkeen Myyntikoulun avoimeen aineistoon. Sieltä voitte yhdessä miettiä kullekin sopivat koulutukset tai sitten hän päättää itse mistä on hänelle eniten hyötyä. Myyjä pääsee käymään asioita läpi hänelle sopivassa tahdissa ja myös palaamaan tärkeimpiin kohtiin.

Voit peruuttaa lisenssin milloin tahansa, eli ei pitkiä vuosisopimuksia. Totaali antaa taatusti parhaan vastineen koulutusinvestoinnillesi.

Peruuta milloin haluat – ei vuosisopimuksia

Voit peruuttaa Myyntikoulu Totaali -lisenssin milloin tahansa, eli emme yritä sitoa sinua pitkiin sopimuksiin. Eikä hintakaan päätä huimaa. Saat koko Myyntikoulun sisällön käyttöösi vain 167 eurolla (sis. alv) per kuukausi. Se tarkoittaa, että yhdellä lisäkaupalla maksat luultavasti koko vuoden lisenssin!

Totaali antaa taatusti parhaan vastineen koulutusinvestoinnillesi. Nyt kannattaa tarttua toimeen ja hankkia tuhdisti myyntioppia!